Archive for 7/01/2021

Ja fa gairebé 5 anys que es publica diàriament el butlletí TELLUS, on es recullen notícies compartides per un gran nombre de fonts, tant científiques com de divulgació, sobre geologia i ciències del mar. Durant aquest temps s’han arribat a més de 240 subscriptors que han rebut diàriament les notícies mitjançant el correu electrònic. S’han enviat més de 200.000 correus amb un total de 29.000 notícies seleccionades i gairebé 47.000 clics rebuts, dins les més de 1.700 edicions del butlletí que han aparegut fins ara. D’altra banda, la pàgina web del butlletí tellus.ub.edu ha arribat a més de 34.000 visites.