Archive for 27/10/2014

Blog de Física i Química-CRAI

taula

La web Periodic Videos és una iniciativa de l’equip del professor Martyn Poliakoff, de la Universitat de Nottingham. Consisteix en 118 vídeos corresponents a tots i cadascun dels elements de la taula periòdica.

Cada vídeo explica l’origen i  les propietats d’un element, amb experiments inclosos. També s’hi inclouen altres vídeos sobre molècules, com ara l’àcid sulfúric o l’alcohol i, fins i tot, es tracta de llocs d’importància en la història de la química, com la mina sueca d’Ytterby, on es van descobrir quatre elements (itri, terbi, erbi i iterbi).

Martyn Poliakoff i el seu equip van  començar a enregistrar els vídeos  el juny del 2008. Tenen canal de YouTube  amb prop de 500.000 subscriptors i més de 60 milions de visualitzacions i també facebook i twitter.

Al nostre catàleg, buscant per matèria Taula periòdica , hi trobareu  llibres , vídeos, un trencaclosques  i un  pòster que tenim en…