Archive for 25/03/2015

Blog de Física i Química-CRAI

dashboardMy Research Dashboard és un nou servei gratuït que proporciona Elsevier als seus autors i que reemplaçarà a les actuals  eines CiteAlert i Article Usage Alerts. Les dades dels autors són extretes del portal de revistes  ScienceDirect, de la base de dades Scopus i del gestor de bibliografies Mendeley.

Aquest nou servei proporciona als autors:

• Dades sobre com s’estan descarregant, compartint i citant els seus treballs.
  • De quina part del món són els seus lectors i la seva disciplina.
  • Informació detallada sobre la manera com els lectors arriben als seus treballs.

Elsevier elabora, a partir de la informació de ScienceDirect, Scopus i Mendeley,  el Research Dashboard dels autors. Un cop creat envien un correu electrònic a l’autor per a què pugui entrar-hi amb el seu login/password del registre de Scopus o ScienceDirect. Després d’entrar per primera vegada l’autor rebrà mensualment l’actualització dels seus métrics.

Elsevier no té previst finalitzar l’elaboració…