Archive for 15/12/2015

No podeu celebrar el Nadal sense comprar i regalar els productes que des del CRAI de la Universitat hem preparat. Són el present ideal per als vostres familiars, amics i coneguts en aquestes festes de Nadal.

Tots els productes els podeu adquirir als CRAI Biblioteques de:

Belles Arts  |  Biblioteconomia  |  Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge  |  Campus de Mundet  |  Filosofia Geografia i Història, i al CRAI Biblioteca de Reserva i a laBotiga UB dins el recinte de l’Edifici Històric. Tots els preus a la pàgina de Difusió i màrqueting del Web del CRAI.

Teniu a la vostra disposició el Calendari CRAI 2016 sobre la col·lecció “La novela de hoy”, la camussa Ex libris, el targeter, la llibreta i la funda per a documents:

IMG_20151211_122454IMG_20151211_122739IMG_20151211_122224IMAG1118IMAG1115

View original post

Us presentem les publicacions de la pàgina de Facebook i del compte de Twitter de la Biblioteca de Geologia (UB-CSIC) que han tingut més ressò durant el mes d’octubre del 2015. Pel que fa a Facebook hi ha dues categories: la foto amb més impacte i la notícia amb més impacte (les estadístiques comptabilitzen només els 28 dies posteriors a la publicació) i respecte a Twitter destaquem la piulada que ha tingut més repercussió: