Archive for 21/02/2017

Estaries interessat en obtenir informació de l’àmbit de la geologia? Segurament si, però potser no tens massa temps per consultar totes les fonts impreses disponibles a la nostra biblioteca, ni tampoc disposes de comptes a xarxes socials que poden oferir-te aquesta informació (Facebook, Twitter, etc.). O bé, tot i utilitzar-les no tens el temps suficient com per seleccionar la que és més rellevant per als teus interessos entre tota la que es publica diàriament. Potser ni tan sols sabries per on començar a buscar per poder trobar-la. El CRAI Biblioteca de Ciències de la Terra (UB-CSIC) et fa la feina de forma gratuïta! Només cal que t’hi subscriguis utilitzant el teu correu electrònic.