Archive for 26/04/2017

El portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona RCUB, estrena nova interfície aprofitant l’actualització del seu software.

RCUB recull les revistes científiques especialitzades en diversos àmbits temàtics, editades o coeditades per la Universitat de Barcelona. Funciona amb el programari de codi lliure Open Journal Systems (OJS) desenvolupat pel Public Knowledge Project (PKP) amb l’objectiu de fomentar l’accés a la investigació, facilitant la gestió i publicació de revistes científiques.

El portal s’ha actualitzat de la versió 2.3.7.0 a la 2.4.8.1 de l’OJS, després d’uns mesos de preparació de la migració per part de la Unitat de Projectes del CRAI i de l’Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Universitat de Barcelona.

S’ha renovat completament la pàgina principal del portal. Ha desaparegut el llistat A-Z amb imatge de la coberta de la revista i al seu lloc s’ha afegit un Cercador de revistes