Archive for 1/12/2017

El dimarts 28 de desembre de 2017 s’ha celebrat, a l’aula magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, la IV Jornada de Bones Pràctiques del CRAI. S’hi han presentat enriquidores experiències sobre el tema del suport a la docència i altres temes de gran interès.

La jornada, que s’ha celebrat des de les 15.30 h fins a les 19.00 h, s’ha iniciat amb la presentació del Rector de la UB  Joan Elias i la de la Directora del CRAI, Judit Casals. Seguidament, Carme Cantos, Cap de la Factoria de la Biblioteca/CRAI de la  UPF, ha impartit la conferència La Factoria, un servei de suport a la producció digital de la Biblioteca.

La sessió ha continuat amb aquestes sis interessants presentacions amb el format de ‘Pechakucha’ adaptat al CRAI en sessions de 15 minuts, que podeu trobar al Dipòsit Digital de la…