Archive for 8/07/2014

El 6 de juliol va finalitzar el concurs d’idees per a la Biblioteca de Geologia (UB-CSIC). Tot i que els premis s’ho valien, creiem que la participació no va ser gaire alta perquè el concurs va tenir lloc en plena època d’exàmens. Tot i així, vam rebre un total d’11 idees (n’hi va haver d’altres que es van rebutjar pel fet de no ser noves o per no complir la normativa del concurs) provinents de 5 concursants, que són els que optaven al premi principal, l’Atles Geològic de Catalunya.

D’altra banda, hi va haver un total de 74 votants, que van votar les diferents idees 113 vegades. Entre aquests 74 votants se sortejava una targeta de 100 fotocòpies.