Archive for 8/04/2015

Recicla Cultura - cartell café recollida_CRAI

El CRAI de la UB fa seva la proposta «El teu llibre pot canviar vides» i participa a la campanya Recicla cultura.

Voluntariat UB en col·laboració amb l’entitat Servei Solidari, posa en marxa la tercera edició d’aquesta iniciativa que promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, el dia de Sant Jordi.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix l’entitat Servei Solidari per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

La campanya a la UB està organitzada pel Comissionat per a desenvolupament Social i Envelliment, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) i els Serveis Lingüístics.

Els llibres han d’estar en bon estat i es poden donar per a qualsevol edat i gènere: novel·les juvenils,, d’adults, clàssics, còmics, …, excepte volums d’enciclopèdia i llibres…