Archive for 18/09/2015

Una vegada finalitzat el curs 2014-2015 us presentem les dades recollides al CRAI Biblioteca de Geologia referents a préstec i ús en sala. Com a novetat d’aquest curs, a banda dels habituals indicadors de préstec, hem posat en marxa un sistema de recollida de dades que comptabilitza l’ús en sala de monografies i publicacions periòdiques, però també d’altres tipus de materials com les sales de treball, els ordinadors portàtils i els estereoscopis, mitjançant la utilització d’un lector sense cable. La recollida d’aquestes dades ens dona una estadística dels materials utilitzats pels usuaris durant el curs.