Archive for 19/04/2016

Bloc de Lletres

WorldCat

worldcatEs pot afirmar sens dubte que el WorldCat és el catàleg de biblioteques més gran que existeix, amb més de 2 bilions de registres de milers de biblioteques d’arreu del món. A banda de llibres, revistes i material audiovisual, s’hi poden cercar articles de revista i altres objectes digitals.

Amb aquest catàleg es pot saber la localització d’un document, descobrir altres edicions i/o traduccions, obtenir citacions dels documents en els estils més comuns, o deixar-hi valoracions dels llibres i deixar-hi ressenyes.

KVK – Karlsruhe Virtual Catalog

KVK búsqueda de pantallaEl KVK – Karlsruhe Virtual Catalog és un meta cercador que busca llibres, revistes i altres tipus de documents als principals catàlegs col·lectius i de biblioteques nacionals, catàlegs de llibres en venda i a biblioteques digitals.

Mitjançant el seu formulari podem marcar i desmarcar les seccions o catàlegs on volem que busqui. El resultat ens mostrarà una llista amb les referències trobades en cada catàleg, amb la possibilitat de connectar-hi i resseguir la…