Archive for 11/04/2011

Us heu trobat alguna vegada que volíeu digitalitzar un document però, per les seves característiques, no podia sortir de la biblioteca? A partir d’ara, això ja no ha de ser un problema, ja que dins de les nostres instal·lacions teniu dos escàners a la vostra disposició en règim d’autoservei.

Un d’ells el podeu trobar en un dels dos ordinadors de la cartoteca, l’altre és la fotocopiadora que tenim a l’entrada, que, a partir d’ara, incorpora també la funció de digitalitzar. Tant l’un com l’altre són molt fàcils de fer servir però, de totes maneres, us donarem unes breus indicacions perquè us resulti encara més senzill.