Archive for 13/03/2014

Des que la Biblioteca de Geologia (UB-CSIC) va començar a utilitzar les xarxes socials, a finals de l’any 2010, el nombre d’usuaris que les fa servir no ha parat de créixer. A Facebook ja hi ha més de 1.200 seguidors i a Twitter més de 450. En conjunt, les biblioteques del CRAI que disposen de xarxes socials apleguen més de 20.000 seguidors i la comunitat de la UB en suma 130.000. Aquestes xifres ens poden donar una idea de l’impacte que pot tenir la informació transmesa per aquests mitjans.

Pel que fa als professionals de la Biblioteca, una de les majors satisfaccions és comprovar que la informació que generem o la que difonem a partir d’altres fonts és compartida o comentada pels nostres usuaris.