Archive for 8/06/2015

El dia 9 de juny se celebra el Dia Internacional dels Arxius, coincidint amb la data de creació del Consell Internacional d’Arxius (ICA/CIA) el 1948 sota els auspicis de la UNESCO.

banner-edifici-historic-detall-pati-ciencies-2

A la Unitat de Gestió Documental i Arxiu de la Universitat de Barcelona s’hi poden consultar els documents produïts per la Universitat de Barcelona en l’exercici de les funcions que en cada moment li han estat assignades per la legislació.

ah

Hi podeu trobar l’Arxiu Històric on es custodia i conserva la documentació que testimonia l’activitat de la Universitat de Barcelona al llarg de la seva història. Aquest ric patrimoni documental és a l’abast dels investigadors i la ciutadania en general.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

També hi ha els Arxius Intermedis on es conserva i tracta la documentació d’ús intern que encara té valor legal i probatori produïda per la Universitat a partir dels procediments normatius definits per l’ordenament universitari.

Per commemorar aquest Dia Internacional…