Archive for 1/03/2016

Des del dia 23 de febrer de 2016 disposem d’una nova versió de Dspace, el programari de codi obert que la Universitat ha adaptat per gestionar el Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Aquest canvi de versió ha suposat importants millores i novetats per als usuaris del nostre Dipòsit Digital:

mobil2

Interfície totalment adaptada a dispositius mòbils, en tres llengües (català, castellà i anglès) i amb els logotips renovats i actualitzats, per adaptar-se a la nova imatge institucional.

xarxes_DD

Nova opció perquè els usuaris que consulten un document, el puguin compartir a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter), enviar-lo per correu electrònic, enviar-lo a imprimir, o enviar-lo al gestor de referències Mendeley.

estadistiques_DDPer facilitar la seva autonomia, ara tots els usuaris prèviament registrats i identificats a l’opció “El meu dipòsit”, podran veure les estadístiques de consulta dels seus documents. De cada document es donen el…