Archive for 14/03/2016

El 9 de desembre de 2011 el CRAI Biblioteca de Geologia (UB-CSIC) va començar a publicar un diari digital amb l’objectiu de presentar als nostres subscriptors un ventall de notícies d’interès general dins l’àmbit de les ciències de la Terra. Així va néixer Actualitat CRAI BIBGEO (UB-CSIC). Es tractava de recollir i seleccionar, amb criteris de rellevància i d’interès, aquelles notícies i informacions que fossin més adequades per als nostres usuaris. Aquesta tasca, anomenada “curació de continguts” (Content Curation, en anglès) s’està fent a diverses biblioteques especialitzades des de fa molt de temps, però, evidentment, amb la tecnologia actual es facilita enormement aquesta feina.