Archive for 29/06/2016

Bloc de Lletres

El PUC és un servei de préstec consorciat gratuït que permet als membres de la Universitat de Barcelona sol·licitar i tenir en préstec documents de les biblioteques de la UAB, UPF, UPC, UdG, UdL, URV, UOC, URL, UVic-UCC, i la Biblioteca de Catalunya.

Si no trobes un llibre al nostre catàleg, busca’l al PUC. El pots demanar i recollir-lo al teu CRAI Biblioteca. Una altra opció és anar directament a qualsevol de les biblioteques membres del CSUC i emportar-te documents en préstec amb el carnet de la UB (requisit indispensable).

A causa del tancament per vacances dels centres durant el mes d’agost, es poden fer sol·licituds de préstec consorciat PUCnomés fins al dia 17 de juliolde 2016. El servei es restablirà el dia 1 de setembre de 2016.

Demanar llibres PUC

View original post