Archive for 1/06/2016

Bloc de Lletres

imatge Escriptura i estils

La Modern Library Association va crear l’estil de redacció i documentació MLA style per proporcionar directrius als investigadors a l’hora d’escriure els seus treballs. El seu clàssic manual, l’MLA Handbook ja va per la 8a edició.

Ara fa uns pocs dies han donat a conèixer, com a complement del seu manual, un nou espai de consulta gratuït: l’MLA Style Center.

El portal conté informació bàsica sobre la bibliografia i els formats de treballs de recerca, un espai per la resolució de dubtes, recursos per a professors, informació sobre plagi, etc. Per a principiants en matèria de citacions hi ha una guia ràpida i es pot descarregar una plantilla de pràctica.

Us recordem que amb el gestor bibliogràfic Mendeley ( la Universitat de Barcelona disposa d’un accés institucional) podeu citar la bibliografia fàcilment en l’estil MLA i en molts altres: APA, Harvard, Vancouver… Si encara no l’has provat, fes-ho…