Archive for 11/10/2016

L’any 1997, fa gairebé 20 anys, es va crear BIGPI, una base de dades d’accés obert que recull tota la informació sobre la geologia de la península Ibèrica publicada a les revistes científiques, els llibres, les publicacions de congressos, els mapes, etc. que formen part del fons del CRAI Biblioteca de Ciències de la Terra (UB-CSIC), a la qual s’hi té accés en línia. També s’ha anat incorporant a la mateixa base de dades la informació anterior a 1997 que estava recollida en un fitxer manual començat a mitjans del segle passat, del qual se n’ha completat més del 70%. A hores d’ara s’hi recull la informació de més de 48.000 documents. Podeu consultar aquí un resum de les dades més rellevants de BIGPI.