Archive for 18/10/2018

Durant la setmana del 22 al 28 d’octubre se celebra l’Open Access Week 2018 i des del CRAI de la Universitat de Barcelona ens en volem fer ressò amb tot un seguit d’actuacions.

Aquest any destaca la projecció de Paywall. The Business of Scholarship, organitzada conjuntament per la UOC i la Universitat de Barcelona. La projecció es farà als Cinemes Girona el proper dimecres 24 d’octubre a les 17h,  L’entrada és gratuïta però cal inscripció prèvia que podeu fer en aquest enllaç. Posteriorment a la projecció, hi haurà un col·loqui obert entre Alexandre López-Borrull (Professor dels Estudis de Ciències de  la Informació i de la Comunicació de la UOC) i Brian Russell (Activista i voluntari a Collaction.org, una ONG neerlandesa dedicada a buscar solucions a problemes d’acció col·lectiva, entre els quals la Ciència Oberta), moderat per Nadja Gmelch, coordinadora del Pla d’Acció de Coneixement Obert de la UOC.

El